L’Edu Caballol ens descobreix: Anomymous!

Hola!

Soc l’Edu truc i l’altre dia vaig fer una ponència sobre Anonymous, prèvia al cinefòrum fet al cau (V de Vendetta).
En aquesta vaig explicar qui son, què fan, perquè ho fan i perquè porten la mateixa màscara que a la pel·lícula. Vaig preparar el contingut amb l’Aitor, que em va ajudar molt!

Al començar estava molt nerviós per si se m’oblidava alguna cosa però un cop començada la ponència tothom hi va participar i va ser com si fos un més. Tothom escoltava quan parlava i comentaven els dubtes o opinions que en tenien i, com he dit, això em va anar molt bé per treure’m els nervis, era com una conversa.

Al acabar tothom va valorar bé tan continguts de la ponència com a les explicacions que vagi fer i això em va agradar.

Si tingués que valorar al públic també els hi hagués ficat un😀

Image

😀

Responder

